Adres - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maartje Klijn - WaarBenJij.nu Adres - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maartje Klijn - WaarBenJij.nu

Adres

Door: maartjeklijn

Blijf op de hoogte en volg Maartje

24 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Sommigen van jullie hebben mij gevraagd naar mijn adres in Indonesië, dus bij deze:

Panti Ashuhan Pengharapan
t.a.v. Maartje Klijn
P.O. Box 130 Waingapu
NTT-87100 Sumba Timur
Indonesia

Houdt er wel rekening mee dat post er 3 tot 8 weken over doet om bij mij te komen en de eventuele terugweg (wat ik niet kan beloven) duurt ook weer ongeveer zo lang;)

Groetjes Maartje

  • 06 Februari 2012 - 14:47

    Pa En Ma:

    dinsdag 31 januari 2012 eerste kaart op de post gedaan. Ben benieuwd naar de tijdsduur. Meer post volgt...

  • 14 Februari 2012 - 21:31

    Thuisfront:

    13 februari:daar komt een nieuwsbulletin...met een lief plaatje

  • 14 Februari 2012 - 22:23

    Hermine:

    vandaag valentijnsdag!
    maartje er is wat onderweg... eventjes geduld.

  • 16 Februari 2012 - 11:14

    Thuisfront:

    16 februari 's morgens om 6.30 uur...ring-ring...telefoon...met Klijn...hallo, met Maartje...He hallo,hoe is het? Hoe gaat het met je studie? Heb je het naar je zin? blablabla...Wilt u op mijn blog zetten, dat ze na 21 april beter geen post meer naar mij in Indonesie kunnen sturen? Waarschijnlijk komt het dan toch te laat aan, omdat ik dan alweer onderweg naar Nederland ben.
    Bij deze dus namens Maartje bovenstaand bericht. En: oh ja. Al een paar keer vroegen mensen wat er aan porto op een kaart moet. Wel: tot 20 gram 1 wereldzegel en van 20 tot 50 gram 2 wereldzegels. Een wereldzegel kost 0,95 euro en koop je per vijf. In sommige winkels kun je ze per stuk kopen, maar dat weet ik ook niet precies.
    groetjes van de Nieuweweg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Maartje

Actief sinds 01 Juni 2011
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 42939

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 06 December 2014

Proeftijd Guinee Bissau

30 Januari 2012 - 14 Juni 2012

Afstuderen @ Sumbamission

Landen bezocht: