Nog eentje dan - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Maartje Klijn - WaarBenJij.nu Nog eentje dan - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Maartje Klijn - WaarBenJij.nu

Nog eentje dan

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg Maartje

12 Juni 2012 | Indonesië, Sanur

7 JUNI
Na genoten te hebben van een heerlijk ontbijtje zijn we Sanur eens van deze kant te gaan bekijken. Dit gedeelte van Sanur is wat toeristischer dan waar Baruna staat, dus meer winkels en dus ook meer verkopers die om je aandacht 'zeuren'. Maar we hielden flink de vaart erin, waardoor we niet al te veel aangesmeerd konden krijgen;) Even wat gedronken op een terrasje op 't strand (kan Mien even 'fikken':)), wat boodschapjes gedaan en terug naar t hotel voor onze geplande luiermiddag. Ongegeneerd lui zijn aan de rand vna het zwembad. om de schijn van ijver op te houden zwommen we af en toe een paar baantjes, maar dat stelde natuurlijk niet zoveel voor :) 's Avonds weer in een restaurantje gegeten (een Amerikaan dit keer). Nu nog even een souvernir-boodschappenlijstje maken voor morgen en dan morgen onze afding-kunsten in praktijk brengen!

9 JUNI
Vandaag wat meer actie in de tent, rond 10 uur werden we opgehaald om naar n olifantenpark te gaan. Het zou 1 1/2 uur rijden zijn, maar helaas wist de chauffeur de weg niet (goed) waardoor het 2 1/2 uur werd. Ach ja, hebben we weer wat van de omgeving gezien. Het park was iig de moeite waard en we hebben erg leuke foto's gemaakt. De terugweg was heel wat sneller gebeurt. Vanavond even een sneele budget-maaltijd bij de McD en daarna het inmiddels traditionele relax- en giebelmeiden-avondje op de hotelkamer... weltrusten!

10 JUNI
Zondagavond 10 voor half 11, we zijn nog ongeveer 3950 minuten hier in Indonesie en Janneke begint ondertussen steeds vaker te verzuchten dat ik toch ook echt prettig gestoord ben. Dit ter informatie en sfeerimpressie:) 'we gaan nog niet naar huis, nog lang niet...'

12 JUNI
Vandaag nog een keer een lui dagje aan de rand van het zwembad. Gisteren hebben we een erg intensieve en interessante excursie gedaan waarbij we overal heen gesleept werden. helaas zijn we vandaag vergeten de camera's mee naar het internetcafe te nemen, dus de foto's houden jullie nog even tegoed. En dan morgen alweer inpakken en op weg naar huis!

• 12 Juni 2012 - 04:45

Petra:

Goede thuiskomst voor jullie!

Groetjes Petra

• 12 Juni 2012 - 07:00

Thuisfront:

Nu is toch echt de laatste dag op Bali aangebroken. Hermiene, geniet nog even van het "fikken" bij het zwembad.
    We zullen jullie verwelkomen op Schiphol en zijn benieuwd naar alle foto's, verhalen, souvenirs? en wederwaardigheden.
    Selamat jalan!

• 13 Juni 2012 - 14:52

Maartje:

We zijn op Hong Kong! Nog eventjes wachten:)