Updat reistroubles - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Maartje Klijn - WaarBenJij.nu Updat reistroubles - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Maartje Klijn - WaarBenJij.nu

Updat reistroubles

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg Maartje

23 Mei 2012 | Indonesië, Sanur

Gisteren heb ik Janneke en Hermine weer gesproken. Toen ze op Hong Kong aankwamen bleek dat ze dezelfde dag niet meer hierheen zouden kunnen komen, maar pas vandaag rond half 11 naar Bali zouden vliegen. Echter, onze vlucht naar Sumba was oorspronkelijk vandaag om 11 uur! Dat werd dus niets. Gelukkig wist ik dat Christina in Waingapu was vandaag, dus kon ik haar bellen. Zij heeft voor ons geregeld dat de ticket omgezet werd naar vrijdag. Betekent dus dat wij nog tot vrijdag hier zijn en ze genoeg tijd hebben om vanaf Hong Kong hierheen te komen:) En om eerlijk te zijn: zo vervelend is het hier nu ook weer niet, wel een beetje eenzaam,maar dat wordt dus als het goed is vandaag nog opgelost:P Vanmiddag rond 15.00 hoop ik ze van het vliegveld te halen!