Mijlpaal - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Maartje Klijn - WaarBenJij.nu Mijlpaal - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Maartje Klijn - WaarBenJij.nu

Mijlpaal

Blijf op de hoogte en volg Maartje

01 Augustus 2014 | Nederland, Doorn

Even een kort berichtje om te melden dat ik vandaag mijn visum gekregen heb! Het was nog even spannend, want ik wilde het liefst een visum voor 90 dagen, zodat we het in Guinee Bissau niet hoeven te verlengen. Gerda, mijn aanstaande collega in Guinee Bissau moest daarvoor een uitnodigingsbrief schrijven in het Portugees en in het Engels en zodra ik die had is het samen met mn paspoort en een aanvraagformulier naar het consulaat in Brussel gestuurd. En vandaag kreeg ik 'm dus compleet met stempels en alles terug! Fijn, weer een stapje dichterbij!

  • 02 Augustus 2014 - 20:35

    Nelly:

    Ha Maartje,
    Wat fijn voor je dat je je visum hebt gekregen.
    Ik hoop dat we nog een keertje contact met elkaar kunnen hebben voordat je vertrekt.
    Fijn dat we weer mee kunnen lezen hoe het allemaal gaat met je.
    Een hartelijke groet van Nelly

  • 09 Augustus 2014 - 11:02

    Petra:

    Hoi Maartje, Fijn dat je je visum hebt gekregen, en leuk om zo je reisverslagen nu en in de toekomst te lezen! Sterkte met alles en Gods Zegen!

    Groetjes Petra Besseling

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 01 Juni 2011
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 42887

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 06 December 2014

Proeftijd Guinee Bissau

30 Januari 2012 - 14 Juni 2012

Afstuderen @ Sumbamission

Landen bezocht: