Het werd tijd... - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Maartje Klijn - WaarBenJij.nu Het werd tijd... - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Maartje Klijn - WaarBenJij.nu

Het werd tijd...

Blijf op de hoogte en volg Maartje

28 Juli 2014 | Nederland, Doorn

Ha allemaal!

Het is hier een tijdje stil geweest, maar ik was dan ook niet zo verschrikkelijk reislustig ;) Zoals sommigen van jullie al weten hoop ik in september voor drie maanden naar Guinee Bissau te vertrekken voor een proeftijd bij project Jedidja van Stichting Kimon. In oktober/november afgelopen jaar heb ik bij hen gesolliciteerd op een vacature voor veldwerker en op dit moment ben ik 'in opleiding' zoals dat dan heet. De proeftijd is een voorwaarde voor een evt. officiële benoeming in de toekomst. Meer over het project is te lezen via http://veldwerkers.kimon.nl/jedidja. T.z.t. hoop ik hier ook nog wel wat uitgebreidere informatie te plaatsen en als ik daar ben en het internet het toe laat natuurlijk ook!

Hartelijke groet,
Maartje